Isnin, 30 Ogos 2010

shopping raya

salam...

sabtu lepas, kakak ajak shoping suar raya huby dia, so dengan kebetulan aku kami ni mengekoq la... en somi dpt gak baju, saya? area ladies langsung tak kona (sbb tau dah tak leh nak pakai baju raya) yang patut saya beli tshirt n kain batik baru.. kekekeke... shoping baju baby tuk cik wani (anak maklang) tuk en baby? tak der yang mama bekenan... dah banyak, lagi pun mama dah terbabas beli 3 pasanga lagi.. nanti en papa marah hokeh...


masa kat C4 plak en somi dapat lagi baju raya lagi, mama? mama beli mama bra 2 helai n barang2 dapur...

rasa raya tahun ni macam tak berapa terrasa la.. myb sbb dok standby nak beranak kot no... kalo en baby kuar sebelum posa @ selepas raya kita tetap beraya ber3 kan...

ok layan pic sikit ni yer.. besa la, kalo tak dikepilkan dengan gambar itu bukan blog irenedahayu.. :D

dari sebelum kawin, kalo nak test baju mesti saya nak tengok.. leh ambik gambo sekali.. kuikuikui...
asyik pakai baju ni jek.. sbb baju ni ja yang cerlusss....

kenapa ada pic susu nih??? rasanya inilah kotak susu peknen terakhir tuk sepanjang peknen ni setelah berbelas2 kotak saya minum...