basikal vs buah-buahan

last week 1 ogos, ada geng2 basikal NTBMT 10 lalu depan rumah mak... meriah sunggu, mula dari 9am sampai ke tengahari...

memulanya abag ipar kait buah rambutan, dokong, langsat & manggis tuk bawa balik rumah, kebetulan masa tu depa ni tengah lalu, adik saya ni ramah pi bagi rambutaan kat org2 baisikal tu... memulanya saja2, lama seronok pulak, ada yang ambil ada yang tak...

mai tengahari lagi ramai la, maklum la dahaga kan, ada yang bg tau tak sempat nak bekpes.. siap ada yang berenti lagi...

dengar cita lebih kuran 1,500 orang.. fuh ramai tu... abis dah moktan kait bagi depa, tapi dapat pahala kan, buat kenuri, tak kesah la...

siap minta air sbb dahaga.. depa ni tak dibekalakan air ka?? ada, kat org yang jaga jalan, tapi depa tu tak pasing kat org kayuh pun.. apa ra...

layan pic bawah yer...
dengan berahinya makan moktan... kekeke...


siap besila lagik...aik, melawan nampak... pice...

antara yang ada kat rumah, dokong yg manis sungguh...
langsat
manggis, my peberetttttttt!!!!
yang ni org kait, buat makan family... simpan dlm peti aus lagi sedap...