Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2016

Adam Amsyar & Ammar Rifqi Birthday

Alhamdulillah..... 17 September 2016 Ammar Rifqi dah 2 tahun & 18 September 2016 Muhammad Adam Amsyar 6 tahun... tahun ni sambut kecil-kecilan ja kat rumah kami anak beranak... anak2 pun seronok walaupun keletihan...

beli cheese cake setengah kilo ja... ingat nak beli slice, tapi nak suh tiup n potong lilin macam kecik pulak. so ambil la yang setengah kilo ni. boleh mama papa tumpang kan....
ni papa la yang buat semua... apa yang ada kat rumah ja... tu pun dah cukup.
budak kecik ni masa mula memang duduk tak diam. bawa ke sana sini pemetik api tu.
cheese cake ni sebenarnya tak ada pun stoberi atas tu, mama ja toup kebetulan ada baki balik dari CH semalam.
tara!!!!!!! sayanggggg anak2 mama.... mari kita tengok aksi depa dua orang nih... yang over adik la, abam mentain ja muka selamber....



rasanya 5 kali jugak nyalakan lilin tu semula sebab si adik seronok nyanyi si abam seronok tiup lilin.

suka nyanyi





tengok tu bila nyanyi, dengan muka, badan bergoyang


last minta abam kiss adik, ta…

Latihan untuk anak-anak 3