Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2009

Hari Batik

wahhhh... pepagi buta cik puan beso beposing.. :)) saja nak tunjuk, baju baru ambil minggu lepas yang dihantar kepada `unty baju` masa bulan posa. dia kata bz, so ayu cakap tak pe, saya nak pakai untuk keja aje... alkisahnya, baju ni jadi rebutan ayu n kakak. so ayu pegang dulu, ayu punya la.. hahahahaha... sori ye kak, ko tak pe dah ada batik sutera baru tu udah ler... nampak muka suci je papagi... mai petang, macam coq pisang makan minyak.. :D


My First Award

ayu dapat award ni dari BLACKROSE. thank u so much fan.. ayu hepi sangat sebab ini adalah award pertama ayu sepanjang membelogkan diri.. :DTo accept this award, here are the rules:
Post it on your blog together with the name of the person who has granted the award, and his or her blog link. Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.Now, as for my newly-discovered blogs whose owners are in every way lovelier than I am, I am passing this on to:Luv_maEnydaWatieZettyBettyZueMomy adcAnumRelyzaMairaRealwomanShinReenaBimboDamiqula

Nur Kasih...

Yassin - Nur Kasih
Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam... Pada takdir dan harapan Detik waktu dan suratan Siapa tahu ketentuan Ku mencari cahayanya Dalam bayang kegelapan Nur kasihNur kasih Nasib hidup dan pilihan Lain hukum setiap insan Mengharapkan perjalanan Dalam maya kesamaran Nur kasih Nur kasih Aku kembali kerana masih Mencari yang hakiki Sinar pasti Janji suci yang abadi Ooo kasih Nur kasih Oh nur kasih Nur kasih Aku kembali kerana Masih mencari yang hakiki Sinar pasti Janji suci yang abadi Nur nur ya nur kasih Nur ya nur kasih Nur nur kasih Nur kasih

Konsert Seribu Warna Siti

14 November2009Stadium Malawati, Shah Alam10,000penonton 4,000 tiket buat mereka yang bukan ahli Hi-ORM60 saja









darah!!!

emmm hari ahad lepas, ralit punya ralit main pisau kecik, tup tup terkena dah... memula tu tak perasan n tak terasa sangat, tapi bila main air makin lama main makin pedih. ayu tak pasan lagi, masa taip msg kat HP (tangan menaip, mata kat lain) tunduk je. ha? darah? adehhh dan2 sakit :D. emmmmm ayu ni jenis yang tak boleh tengok darah, nak pitam. dari dulu lagi (1 family tau), tu pun ada hati nak jadi nurse :p.. masa kejadian petang ayu, lama2 tenung darah tu, kepala mula memusing, nak meloya, semua ada, ayu cepat2 ambil kapas... elehhh sikit jer... manja lebey... hemmmmm korang takut darah tak? tapi darah piyed tak pon :p

macam ni qupenye sel darah yer... comey, tapi boleh buat ayu pengsan....

lagi 60 hari lagi! ! ! ! ! !

lagi 60 hari je.. sat ja rasa. ari tu lagi 6 bulan :D temuduga dengan tok kadi tak pi lagi (insyaAllah minggu depan), coklat tak cari lagi (bulan depan), baju tak ukur lagi (encek tunang dah), kad (ontheway) bulan 11 siap insyaAllah... emmmm rasa macam bayak masa lagi, tapi tak boleh disia-siakan... tak sabar nak jadi PERMAISURI...

Lalat

Gelak petang-petang nih... 1st time ayu tengok lalat ni, ayu tegelak sorang2. kretip betui depa ni... :))






Duromine

Duromine yang mempunyai bahan aktif Phentermine merupakan ubat kurus atau pelangsing yg dikatakan mampu membantu dlm usaha menurunkan berat badan. Walaubagaimanapun, ia hanya boleh dijual kepada individu yang mempunyai masalah obesiti atau gemuk keterlaluan dengan menunjukkan surat kebenaran dari doktor bertauliah. Ia biasanya hanya akan disyorkan kepada pesakit sebagai pilihan terakhir sekiranya usaha berdiet serta senaman gagal menunjukkan hasil bagi menurunkan berat badan.

Bagaimanapun, phentermine hanya dibenarkan digunakan dalam dos tertentu kerana dibimbangi boleh menyebabkan ketagihan teruk. Duromine menyebabkan si pemakan hilang selera makan berikutan pusat saraf tertentu pada otak dimatikan.Akibatnya pengguna akan berasa beberapa kesan sampingan seperti tekanan emosi, jantung semakin cepat berdenyut, bibir kering, masalah jantung, muntah dan mengantuk dan beberapa kesan buruk lain.Disebabkan kesan sampingan itu, pesakit jantung, penghidap sawan, wanita hamil, pesakit jiwa dan …

Hepi Beday Mak...

14 OKTOBER 2009 - Selamat hari lahir yang ke 48 tahun mak Yang Amat Mulia Puan Besar Jamaliah bt. Dato` Zakaria..... semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa dilindungi Allah walau dimana saja mak berada. cek sayang sangat kat mak. minta ampun banyak2 selama ni cek banyak buat mak terasa hati. & minta maaf juga cek tak bagi hadiah kat mak tahun ni, kek aje :(... semoga mak hepi disamping suami dan anak2 yang sentiasa mencintai mak buat selama-lamanya... i love u mom...

makan malam.. abah belanja.. tq abah... my luv mom...

myVIVA, Line Mira Avy, Daihatsu

pasan tak line hitam tu... encek tunang pasang jumaat lepas... :D

11 Oktober 2009

salam..hi semua.. 11 oktober 2009 cukup umur ayu 25 tahun. uuuiiii dah besaq panjang kan. kalo dah kawen dah 2, 3 orang anak. kawan sek dulu pun dah beranak pinak. kak eyndapun dah peknen kat adam :D kita ni baru nak kawin :D Alhamdulillah kepada Allah kerana memanjangkan lagi umurku sehingga kesaat ini. Impian ayu untuk berkahwin dengan jejaka idaman hati Insyaalah dimakbuklan Tuhan. Berkat doa mak abah hidup ayu aman bahagia disamping keluarga tercinta (walaupun ada juga marah2 kat abah..) tahun ini hadiah ayu tak la mewah seperti tahun lepas. hadiah tak de, tapi ingatan tulus iklas dari mak, abah, family, encek tunang & rakan2 yang ucap dari tengah malam sampai ke malam amat bermakna buat ayu.. begayut kat HP dari pagi sampai malam, FREE!!!!! (hotnik/maxis aje) kol merata, kedah, penang, KL, Perak, PD merata lah.. ada yang kol tak jawab, ada yang menyembang sampai sejam lebih, jenuh nak cas HP :))

pagi ayu makan2 pagi dengan family sambil tengok tv, petang encek tunang ajak maka…

FARCRY

kemarin lepas ujian gi tengok wayang dengan encek tunang cita FARCRY

In a mysterious nearby forest, a group of mercenaries are attacked. A scientist, Dr. Krieger, watches this from a secret research facility, obviously pleased with the results of his work, which is the cause of the death (which is unknown) of the mercenaries. In Seattle, a veteran newspaper editor makes arrangements to send his two archrival reporters, Tom Moore and Valerie Constantine, to check out the mysterious reports coming from an island in the Pacific Northwest. Once on the island, it doesn't take long for the duo and their Captain, Jack Carver (Schweiger), to find trouble. The main mercenary commander Maria Sanchez immediately tries to capture them. Valerie and Jack manage to escape but Tom is killed. The mercenaries are hot on their heels and Valerie and Jack argue about their plan. Jack wants to get off the island as quickly as possible by reaching his friend Emilio. Valerie, a seasoned reporter, wants to…

Produa MPV

Perodua MPV D46T

Finally! Perodua has confirmed the release of the all New Perodua MPV this year November.Perodua has never disappointed us with theirs new car like the most sellable and value for money car Perodua Myvi.This car was expected selling below RM65k and it gonna hit the new Proto Exora really bad.Perodua MPV will be expected to be mounted with 1.5L engine like what Toyota Vios and Toyota Avanza has.This new Perodua MPV is based on Toyota Passo Sette and has about 80% similarity of it outlook.





10 yang anggun

COVER EH!
untuk keluaran EH! terbaru, 10 yang anggun dipilih, untuk menjadi cover. antaranya DATO SITI NURHALIZA, FAZURA, CAMELIA, FASHA SANDHA, ELLA, ROZITA CHE WAN, TENGKU AZURA, NASHA AZIZ, MAYA KARIN dan DIANA DANIELLE. rizman ruzaini mengayakkan dato siti dan fazura. pereka lain adalah sonny san dan farah khan.

pilihan
Siti NurhalizaRozita Che WanNasha AzizFauzuraMaya karinCameliaFasha SandhaTengku AzuraEllaDiana Danial