Mama Gemok!!

terasa sunyi plak blog, hanya 2 3 hari tak update.. apa pun nak letak jugak apa2 cita...

seperti kata di tshit kat atas nih...
kenapa? baju peknen saya ada yang dah ketat, tapi boleh pakai lagi, tapi ketat, tapi nak pakai jugak... S untuk sendat, M untuk muat, L untuk lebar XL???? huwaaaaa... adakah saya kelihatan gemok? motel? atau comey? cute?

apa pun saya tetap rasa comey sepanjang peknen nih... kan suk... kan en baby... sapa lagi yang selalu puji melainkan insan ini sahaja... tak lama slim la kan...

yang saya perasan sekarang perut saya dah jatuh sikit, masa mandi, saya selalu perhati perut, 2 3 hari ni perut yang tinggi sudah turun... saya nak beranak dah ka??? emmmm makmetua pun ckp perut saya dah 'jatuh', tapi mentain tinggi... nak tengok tv pun jenuh lapik bantal...

sekarang ni pun jalan mcm penguin dah, dah la bufuk peluh, malam tengkok ni tok sah cakap la, berpeluh memanjang... tapi yang penting baby lembu sentiasa menemanku...


pi hospital nanti nak bawak ke baby lembu?? sat ni org kata "eeeuuuu dah tua2 main anak patung lagi?" emmmm kena tinggal kat rumah la.. jangan nak mengada2 mengeko mama hokeh...