Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari 2015

Lawatan ke Empangan Timah Tasoh JPS Perlis

Kisah Anak-anak

Asalamualaikum...

Lama tak cerita kisah anak-anak sayang ai...

Cerita Adik Ammar Rifqi dulu. Dah setahun sebulan dah dia.. alhamdulillah membesar dengan sihat. tapi kekadang demam batuk selsema datang. hari tu minggu kenduri rumah mertua dia macam penat, so dapat la nebu sekali. kesian sangat kat dia, masa tu nampak dia penant. sebenarnya sebelah en papa family dia memang ada asma, tapi papa takda. risau juga kalau anak2 ada.

Adik padai berjalan umur 11bulan, setahun dah boleh laju, setahun sebulan dah boleh lari. laju sikit dari abam, abam umur 1tahun 3bulan baru boleh berjalan. Sekarang ni gigi bawah ada 2 gigi atas 1. bab makan sekarang dia masih makan moi yang lembut sebab bila bagi moi kasar dia macam telekat. susu sekali minum maktok cakap 5oz. dengan mama susu badan je. makan tak memilih, apa yang bagi dia makan... macam perangai abam bab tu.

Sekarang ni dah pandai nak berkawan. kalau nampak ja kelibat abam laju ja nak ikut. kalau dengan sepupu ramai2 dia join ikut sekali main …

Resepi Ayam Madu

Semalam buat auam amdu ni... sedap.... inpirasi dari adik ipar buat masa kenduri rumah MIL 2 minggu lepas... resepi ahkak gugel jer.... sedap kemain... senang sangat nak buatnya.





ni adik ipar buat.