Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2016

Homework for kids

yang ni tanjuk KEBERSIHAN








Latihan untuk anak-anak

ok, saja nak kongsi dengan mama2 yang nak bagi latihan kat anak untuk masa lapang kat rumah. ni dapat kat FB ya. memang dari dulu suka cari benda2 macam ni kat Adam Amsyar untuk buat dengan dia time cuti...









Jamuan Raya JPS Pulau Pinang

JPS PENANG





JPS SPT





JPS NIBONG TEBAL




Ammar Rifqi ke Taska

Asalamualaikum...
1 Ogos 2016, Ammar masuk taska dekat dengan ofis mama (belakang ja). tujuan sebenar hantar Ammar nak bagi Ammar berkawan dengan orang sebab kat rumah maktok abam ja ada tu pun petang, tu pun tak berkawan mana sebab abam dengan cara abam la... sebab ke dua maktok pun dah tak larak nak jaga, kebetulan tokwan sakit kaki, untuk menringankan beban maktok mama bagi Ammar ke taska.
Persiapan pun buat kalut2 seminggu lagi nak masuk baru nak cari barang keperluan. upah orang buat cadar n sarung bantal, beli keperluan mandian ubatan n siap apa yang patut ja. papa cakap "adik macam nak masuk asrama aih" hihihi asrama la tu kan 8-5.



Day 1
Bagun pagi ada ek ek sikit. Ammar  memang sepanjang hidup dia kalo bagun tdo pagi, tak da sapa depan mata kompom teriak. bawa gi toilet cuci sikit2 basuh muka, tukar pakaian. pas tu naik keta dia tak rasa pelik apa pun sebab dia mayb bajet nak pegi jejalan...hihihihi...
see.... hensem boy mama dah siap, masa ni nak snap gambar utuk le…