Ramadhan Al Mubarak

selamat berpuasa semua!!! alhamdulillah, panjang lagi usia kita tuk berpuasa lagi tahun ni.. sat je rasa kan, dah masuk bulan ramadhan... tahun ni kira pestime la saya berpuasa sebagai menantu pada 1st day puasa... pestime jugak sebagai seorang isteri yang 'sarat' mengandung.. sarat ker?? sarat la.. dah nak masuk 9 bulan nih...

tadi pi meting, balik naik pajero jab., Ya Allah, begegaq perut ni tok sah nak habaq la... SAKIT!!!! turun ja lega terus, tak mo dah naik... sakitttttttttt... huhuhuhu.... terentak kuat la, lagi pun pajero lama... abis begoyang 1 badan tau....

tak merungut pun... tapi habaq... kekekeke.. mengada betui..

pagi tadi hampa sahur apa? saya? pagi tadi mud nak mkn nasi tak mai la... nasib ada cempedak yang mak bagi, metua saya gorengkan, abis gak 10 biji kat saya sorang + susu (lama dah tak minum, 1bln ada) + kurma 2 biji tuk tambah tenaga.. harap2 yang berkhasiat tu semua dapat disampaikan ke en baby, amin...

ok, kepada mak, abah, papa, baby, kakak, abg wan, dani, irah, kema, makngah, paklang & kepada semua umat islam di dunia, hepi ramadhan & semoga semuanya hepi menjalani ibadah puasa...

kepada en baby, mama harap en bayakkan bersabar yer... mama tau, time tengahari en baby selalu godek2 seperti mengatakan "mama......adik nak nacik..." alo lo.. sabar yer sayang.. mama nak ajar adik berpuasa...