Rumah

salam... hai.. halo.. petang..
1st sekali syukur kp Allah SWT kerana memurahkan rezeki kami... wah macam ucapan yb plok.. alhamdulillah dapat membeli rumah habuan saya, suami & anak2 berteduh... terima kasih tak terhingga juga buat suamikus terchenta kerana memberikan kesenangan ini kepada kami... walaupon rumah bukan 2 thengkat, tak da tanah beso kat tepi, bagi ku ini adalah yang paling tebaik...

eleh... pasai rumah pun nak cita ka? org ada 3 4 biji rumah beso tak cita pun.. ala suka ati la... huhuhuhuhu... berita gembira saya suka berkongsi kat BLOG SAYA... kalo yang tak suka, minta sangat la jangan buka blog saya, kurang pahala nanti...

bukan saya dah beli ka rumah dulu?? (--") eeeuuu bila nak cita balik mcm nak muntah (saja-saja) ja tau... rumah tu tak jadi sbb 'cikgu' tipu kami... abaikan lah no, janji rumah ni lagi ELOK dari rumah 'cikgu' tu tau...

bawah ni gambonyer... tak buat apa pun, pakai 'standat' jek.. tak pecah apa pun... nanti dah otw nak dok saya upload gambar lain k...