Scott's

Assalamulaikum antie-antie sekalian. mama Adam dah bagi Adam makan Scott's Emulsion perisa oren. mama rasa macam tak berani je nak bagi perisa original. bak kata antie watie bau 'hanyir/hanyiaq' sikit. So suapan pertama Adam macam takut-takut, 'ingatkan ubat'. kan dia baru baik demam, so dia ni sekarang susah nak makan ubat. akhirnya dia makan jua dengan hati yang tenang. aku suap 3kali (=1 camca kecil) suap sikit-sikit. wahhh sangat suka, cap cap mulut dia rasa oren.

Alhamdulillah... senang cerita la jawabnya. so masuk semalam Adam dah makan 4 kali = 4 hari. Adam baru 1 tahun kan, so level dia 1 camca kecil je.

"Scoot's Emulsion minyak ikan Kod dengan kalsium menolong membina pertahanan terhadap jangkitan, pertumbuhan tulang dan gigi yang kuat."

tengok la dia pada hari pertama sangat ceria (baru baik demam sepenuhnya)


malam tido lena, bukan sebab ubat yer, sebab baru pas nyusu mama.. ^_^