Rabu, 12 Oktober 2011

27 sudah!



Semalam 11102011 genap umo aku 27 tahun. Alhamdulillah Allah masih memanjangkan usiaku. tahun ni aku sangat hepi sebab tahun ni rasa besday paling best buat aku. Tahun lepas tengah pantang so tak leh la nak horeh2 khen.. aku cari gak gambar aku potong kek tahun lepas, tapi mana tah hilang, masa tu slim gila la sebab tengah pantang, la ni macam buah nangka da.. janji laki aku sayang.. kekeke..

So semalam aku kat rumah mak aku, abah belanja satey, makan sampai tak abis la punya banyak abah beli. so banyak cita tak mo layan de gambar k...

cake suprise dari papa, time nak potong cake baru aku tengok.

muka tekezud+menjerit
bettyboop!! katun peberet aku dari aku bercintan cintun dengan en papa dolu-dolu. sangat terharu okeh.. dapat jugak aku kek nih.. tqvm cayang.

nyanyian khas diimport dari family aku, dengan belatar belakang mainan gitar en papa, ohhh sangat sweet...
Adam yang taram kat lilin tu...
fuhhhhhh.... Adam nak fuhh jugak tapi mulut ada futin.. kekeke..




futung time!!

muka aku cam 'cuak' (ayat aku tak pernah pakai dalam hidup) sebab tekan kek tak mau turun

kerasnya "awat yang keraih sangat ni papa?" aku tanya kat laki aku.


aku seyum dan rasa sesuatu

terus nganga mulut...

cheese!!! sangat fadat, memang rasa cheese gila-gila punya+sedap sangat!

suapan pertama buat Adam sebab time besday dia tak makan kek langsung.

kucupan dari abah tersayang, time kasih abah.

suapan dari mak tercinta.

dari suami cinta+sayang+kasih+rindu (santek tak tudung aku pakai en papa belikan)

my liv sista

my lil sista (aku memang suka buat muka cen ni kalo ambik gambar dengan dia.. kekeke)

my love family

satey satey satey

semalam aku tengok anak aku ni asyik teput tangan ja, dari nyanyi sampai makan.. suke suke...



luv u sayang mama...


terima kasih tak terhingga buat papa, abah, mak, adik-adik aku, kakak & semua kawan-kawan yang wish hepi beday kat aku difacebook. luv u ols...