mandimanda

Salam uol... aku kembalik 'memblogkan' diri. Kemarin (ahaday) my papa, adam me & kengkawan tepat keja en papa ke carnival sungai petani. pepagi dah betolak.

Layan cita bergambar.....




Mr Adam?? dia selsema sikit. aku memang risau gak, selsema ni kalo main dengan air lagi la teruk kan. tapi planing dah lama, aku tak boleh la tak bagi dia mandi. kesian plak kat dia. dia ni dah la suka main air.

mudak baru bagun titot

sesampai je orang dah ramai kat luar. kuanter tiket pun tak bukak lagi. lepas 10 minit terus gi beli tiket..



my lil boy wit papa

Memula masuk dalam kolam suka sangat. kaki tu gedik jer main air. dok pelampung cepat-cepat, tak sabar nak main air la katakan.



time ni malu-malu lagi la. muka pun nampak muka baru bangun tido (nasib dia tido time ondeway tadi)



mama over lebey..

dalam 45minit pas tu aku naik bawa Adam sekali. bagi dia relex sikit. suap pncake+nasi lemak isi perut dia. makan tengok air makan tengok air.. tak sabar nak sambung.

ada sekali tu dia bersin (air termasuk sikit dalam idung) keluar abis hingus+kahak dia, aku yang rasa lega. sekurang-kurangnya lega sikit sebab dari tadi meleleh air idung.

luv this picca.. Adam main cak, bila aku ralit ja buat apa-apa, mesti di toleh kelapa tengok aku supaya aku dapat tengok dia.. sangat cumil shayang mama..


my fav.. muka bau mulut anak aku yang wangi sangat. dari dia lahir aku suka bau mulut dia.. sangat wongi... yang bestnya Adam pun biarkan je aku cium mulut dia... ^_^

luv u sayang mama...

suka gambar ni, my luv papa & Adam



suka mandi

muka aku yang malas nak layan tengok perangai orang kat sebelah tu!!!


^_^

dah 2nd rnd, Adam dah sangat keletihan, tengah mandi pun menguap lagi. bagi nyotnyot terus tido... senang ja dia tido..

mama, @#$%&!



lepas 1 jam balik terus.. tq papa bawa kami gi mandi..