Air kotak

Salam uols... nak tanya sikit, boleh ke anak aku minum air kotak DuctLady yang untuk 1-6 tahun tu? ari tu aku ada beli kat Adam. sebenarnya aku nak tukarkan Adam minum susu DL dari lactogen. saja je nak tukar susu. ari tu bagi dia dulac tak mo, perut kembong, sian dia. so kalo bagi air kotak awal2 ni tak pe ke? mana nak tau kot-kot tak elok sebab dia baru 1 tahun kan.

So ari tu aku dah beli susu DL untu 6-18 bulan pek kecil sebab nak test dulu. kalo dia tak minum kena truskan lactogen la. last aku bagi dia NAN masa 1 tahun, so dah abiskan aku bagi lactogen la. tetiba je mama dia rasa nak tukar. harap2 ok la kan.

sangat suka, aku beli fullcream, tak berani nak beli coklat sebab Adam mudah uk uk keras..
wit mama & papa ke rumah kenuri.



try spek mato papa.. kekeke..