Isnin, 3 Oktober 2011

s a b t u

Sabtu lepas, bayaran buat Adam Amsyar. kan time besday dia, tak sihat & mudy, so atas persetujuan en papa, nak bawa dia jejalan kat sini-sini jer. diikuti oleh adik aku. syok jejalan dengan family kan...

kali ni aku meroyan la ambik gambo, memang banyak, ikut hati nak tempek suma, tapi dalam hati ada juga perassan malu nak tunjuk suma, nanti ada gak kat aku ni over sangat. memang over la, aku kan mulut lezer...

tapi lezer aku bertempat, aku ni tak na nak bagi orang sakit hati tak tentu pasai kalo tak da menda kan.. wahhh melelong dah aku meluah perasaan. so kita sejukkan dengan gambar-gambar kitaorng anak beranak ni k..

my lil boy yang susut sudah. memang dah tak nampak macam dia berisi dulu. sangat lain.
wit my lil sis yang choby.. kekeke..

luv e papa

sudah dapat keta, ini saja yang dia taw...

anak aku gayat naik lif?! macam pak dia... ayo yo..


wah sangat teruja

pusing-pusing

papa dah buh token

teriak!!!!

pastu kai lepak kat RNR bagan je, niat nak bagi adam main tepi pantai, tapi setegah jam gak dia tido

sangat lena

kekeke...

dengan nyeyaknya

wit my luv musyuk



sudah mangun... sangat teruja tengok pantai..

sayang mama..


we

& we


fav pic







we love u sayang...