a h a d

Kisah dipetang ahad, bawa adam ke taman area sempadan parit buntar tepi sungai. mud pun tak berapa ada. aku pun heran banyak acah tak mo senyum, time masuk keta ja dia tido sambil nyusu. ngantok rupanya anak aku ni..
ada sikit (sikit ker) gambat sepetang tu.. layan yer..

mari kita lihat gelagat en papa. korang perhatikan? apa yang korang nampak? nampak? ya dia naik tas tu sekali sebab takut anak dia jetuh yang sedang meniti mai kat aku. sampai sanggup panjat mainan budak tu, tapi akhirnya Adam sampai kat aku dengan selamat & tak jatuh pun.
pn mama bagi naik ni plak. sangat suka.. tapi tak naik tangga, budak lain pun tunggu nak naik jugak. so tak main lama la.. sian Adam, nanti kita naik lagi ye.

pn mama yang. . . (-_-")

mudak monyok



santek tak aku ambik gambo. seni kunun...

fav pic, siap ada kat dctop aku lagi.

en papa tenyum, Adam??


suka gambar ni,tapi Adam tak nak jugak senyum, jenuh papa ba cak taw..

dan dia toleh, apa lagi, ni la perai dia yang tak ubah sejak dulu, suka gigit dagu & mulut aku.


bawa mainan kecik bagi main. ralit jugak dia.



petang yang nyaman.. tapi nyaman lagi di pantai kemarin...