Dolu-dolu

Asslamualaikum...

ari tu rosek-rosek CD lama kat pejabat, terjumpa gambar aku dengan wati tahun 2007, masa tu baru nak masuk 2 tahun aku keja kat JPS. tekezud+tekesima+teruja=slim.. kekeke.. sangat slim aku time tu. 60kg rasanya. sekarang??? 75kg!!! sangat sehat (tak pe janji laki aku sayang kat aku)

Tapi bila tengok gambar lama memang sangat jelos. "Bila la aku nak slim macam dulu?" macam laki aku selalu kata "bila mama nak slim macam ting. 5?" ayoooo masa tu baru 45kg wes, lagi slim.. laki aku pernah nampak aku time tingkatan 5 ka? tak pasan pon.. kekeke...


Bawah ni plak pic time aku belajar kat perda dulu. (abaikan kawan aku yang berkain batik itew) time ni 2002, sangat slim, tami ada gak yang kata aku tombam. memang pun.. aku rindu perut yang sangat kempes itew.. sangat kempis, cantik ja time ni kalo pakai kebaya taw...

So bulan OKTOBER 2011, (bulan hari jadi aku) aku bertekad untuk menurunkan 'kilo' aku. setengah pon jadi buat permulaan ni.. doakan aku yer.. sekurang-kuranya cantik dimata laki aku.. khenn..