Isnin, 24 Oktober 2011

Mak sweet '50

Selepas 4 hari besday aku, 14102011 cukup umur mak aku 50 tahun. Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan MAK, Allah selamatkan kamu... Semoga mak dipanjangkan umur, semoga mak dimurahkan rezeki, semoga Allah melindungi mak , sihatkan mak, semoga mak cepat pi haji (keinginan mak aku). Mak yang terbaik, mak adalah segala-galanya buat kami. tanpa mak siapalah kami.

Semoga hidup mak lebih bermakna selepas hari lahir mak yang ke 50 tahun ini. Terutama sekali, ribuan terima kasih kerana sanggup menjaga Adam dari lahinya dia sampai sekarang. mak jaga dia dengan baik sekali. we luv u so much mak..
Sabtu baru-baru ni kami ke aloq staq, ke rumah kak aku. so sambut besday mak aku la kat sana.. layan de picca..

tiramisu cake, sedap..
Adam n Mr Tok Wan

dia teringin sangat nak pegang

'50



special gift from my luv sista..