Makan Time

Semalam mak belanja nasi kandar ali yang ku pernah cita tak tepi klinik rafi parit buntar. lepas ketagihan mak aku. dia plak tak sihat, abah plak tak da, so tak berapa ada mood nak masak. hari ni abah balik, mesti masak sedap.

Lama dah aku rasa tak keluar makan tengahari ber2 ja dengan en papa. so tadi aku ajak dia makan kat si timah area sungai bakap tu. sekali sekala makan be2 syok jugak. tapi tok leh selalu, ada ja nak aku pot pet nanti. tinggin nak minum air coklat, sambaq sekali dengan superring. helo cik puan ayu bukan nak diet ka???? yer... emmm tapi tu la, aku ni susah nak displinkan diri. huhu..