sakit gigi!!!

dari 9hb 12 2009, 3 hari sebelum akad nikah sampi la ke hari ni gigi bongsu aku sakitttttt... tengah malam tu juga gi klinik gigi, cek besa aje, bagi antibiotik n ubat tahan sakit. kena 70 hengget... lama lepas tu dalam 2 minggu sakit balik.. gi farmasi cari ubat tahan sakit.. masa pi langkawi pun jenuh cari farmasi... bayangkan hari nikah n kenuri sakit gigi!!! adusssss.... so 28hb tu ke hospital parit buntar selepas disarankan oleh mak2 menakan di sungai acheh... cek2 qupanya!!!! gigi bongsu tak kuar habis lagi... huhuhuhu nak tau apa yang mengejutkan lagi?? dalam masa yang sama GIGI BONGSU BELUBANG!!! mak aiiii sakit woooo... atas bawah plak yang jadi... so doc buat 1 tarikh temujanji (1 bulan pulak 26/01/2010) lambatnya... semlam sakit sangat2 sampai shot kat kepala (pening) sampai nangis... hubby pun tengok sian ja... huhuhu.. nasib semalam tak panas sangat, kalo tak mengamok lagi la... tak tau la boleh tahan lagi ke tak sampai 26hb ni.. kalo tak tahan jugak kena pi klinik swasta dulu la...