Honeymoon - part 1

halo halo sayang... nak cita dairy honemoon plak.. wah dengan tak malunya aku nak cita... bukan luaq negara pun, tapi...biaq pi la... nak cita gak... heheheehe... planing 1bulan sebelum kawin beda ni, alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... Pulau Langkawi 22/12/2009 pagi dalam kul 10 bertolak dari rumah sungai kecik terus ke Jati Kuala Kedah...


ni dalam keta, macam besa la, kami tok leh tengok camera... hikhikhik.. dalam nak sampai ada budak laki 2 orang ketuk cermin tingkap, 'bang nak pi langkawi ka? jom kami bagi paking.." ewah budak2 nih.. leh plak macam tu. so kami ikot ja la, tak jauh sangat pun. RM15/day tuk bawah bumbung, RM10/day tak da bumbung. so kami ambik tuk bawah bumbung 3 hari RM45 ayu bagi 40 jek... hahahaha mintak kurang tu...
sampai dalam kul 1.30pm. beli tiket n lepak sementara tunggu ferry kul 2.30pm.. sempat lagi encek somi layan forum kat rockapak.org :p aku jugak tak sempat layan Forum Cari...


kami nek yang ni...
tulis jek 2.30 tadi dok dalam ferry kul 3.30. apara!!!!



sampai dalam 5.50pm. terus cari sham tuk ambik keta yang booking... cari Tanjung Malie Resort kat area Pantai Cenang... sesat punya sesat jumpa jua akhirnya...

bilik kami seaview... last sekali...

rehat debuq debaq, siap2 jalan-jalan cari makan... kat area resort ajek... servic lambat, pas tu dah makan separuh tomyam baru mai... semua ni 25 hengget
pas makan terus ke Helang saja pi sebab tak da planing apa2 tuk malan tu... apa lagi pozing time...
pic bawah ni nampak pewutkus kemoncetankan.. tapi sebenonya tak pun... angin kuat... huhuhu
tanyang bag lagik... ish ish sih... orang tengok mesti kata macam aku dok kata kat orang
"ori ker??"