cuti tahun baru

Jumaat pagi ayu n hubby bertolak dari penang ke pokok sena aloq staq (rumah kakak). mak abah n yang lain dah pi khamis. so disebabkan ayu n hubby sambut tahun baru kena la pi besok, letih la katakan... sampai dalam kul 12. kul 3 cam tu ke rumah makndak kat Guar Napai Jitra. sembang+makan2 lepak sat kat luar, sekali nakpak pokok petai da.. yum yum.. ayu suke... tapi petai tu muda, makndak kata tak leh la nak ambil lagik...
my luv sis, ramai yang kata muka kami sam, sama ka? kakak nata sepet, ayu mata bulat, my'b masa pakai spek kot, tu yang orang nampak sama.. :D

besoknya pepagi lepas sarapan dengan bedalan nasi lemak berbungkus :P terus ke Gua Kelam yang mengambil masa 2 jam (kot) sampai jua...

Wah bag LV uuuu (pemberian orang hadiah kawin) tak lepas punya.. walau pun tak ori, besar hati orang bagi, lagi pun kalo nak suh aku beli? tak dah la...

masa ni mak majuk kat abah.. sian mak...
tu dia.... 1 line 1 family :)
sempat lagik ayu memanjat batu batan nih... nak bepozing apa saja sanggupku lakukan..
air dalam dua kelam.
merpati sejoli ini tak pernah lekang dengan camera tak hp camera besa...
2 kapel...
mak, adik irah, adik kema, kakak (masa ni aku pi cari tolet, tak tahan weh)
abah & BIL
lepas dah ronda dalam gua tu terus gi mandi, kena tukar baju kat dalam surau, tailet tak siap lagi...
korang tengok la laki aku nih... ada gamak suh aku kok-ko dia... tak patut.. seb baik dalam air. masa ni abah cakap ada orang laki (orang kg tu kot) dok usar aku n hubby, dia ingat kapel buat perangai tak semenggah, helo.. cuba la.. kami ada surat kepala pulau pinang tau... hahaha la ni tak takut la, dulu takot gak.. hehehe
dani yang tegah ketaq sebab kesejukkan...
helo... dalam air sempat lagi anak beranak bergosip seh...
tengok la tu hubby nak terbang, tapi ke air juga akhirnya... hikhikhik...
giliran my bil plak... hat ni pun sakan...
perasan tak ada atrowomen?? hahahaha
lepas mandi2, berangkat ke Wang Kelian plak... apa lagi, teringat pulut ayam yang wati n hubby cita...


taraaaa!!!!! dapat juga 4 bugkus...
malam ondeway balik singgah makan dulu... maktok bz dok suap cucu...
wah... kuat makan ek...