Mudak Musyuk

layan budah musyuk ni malam2...

dok depan tv pas makan

letak kat bawah, dah tak mau dok dalam walker kan...

tu dia...

toleh terus tengok tv, tau tengok apa? iklan lagu tema tv3, yang ada kotak2 kecik dengan orang tv3 tu, haaa kalo dengar iklan tu, tengah berak pun boleh pause sat...
pas tu tengok muka mama yang lunyai keletihan main ba cak, tesegeh la dia...

belatarbelakangkan en papa yang sedang melayan gitar yang aku beli tahun 5 tahun lepas, masih dalam keadaan yang baik.. (en papa sangat cermat menjaga barangannya taw..)