Coti-coti kedah

salam... khamis malam, kami (aku, en somi, en adam, mak, abah, kema & irah) ke loq sataq pi rumah kakak aku kat pokok sena. nak sambut beday abah & kakak aku... layan cita bergambar ni yer...

bbq bermula, ni lah en bbq...


simple..


my luv sis 29' n dad 56' nak futung kek...


kek baik punya di import dari damiral bandar perda


double dutch, coklat + cheese, sedap.... 1kg RM60.


en musyuk menerai hat pak ngah, muka (ketat)


we ^_^ (abaikan muka pinggan itu)


keesokan petang, kami ke kuala perlis, abah nak meronda

apa lagi, kami pesta bergambar la..


macam mudak beso pakai cap cam ni...
wit my luv sista.... like twins?
aku yang suka buat kaki herot bila begambar...


double twins...


we all black


kami seketurunan en rahman


mak jadi model kedai...


hai.... kenapa buat tangan cam tu?? (hahaha kalo korang pi kedai ni korang tau la.. kekekeke)


aku oder honeydew, pastu budak ambik oder tu bler la, aku cakap tembikai susu, sekali dia bawak mai tembikai+susu, apa ke @#$%&* budak tu... last2 en papa juga kena minum.


aku oder carrot susu la senang..


nak cita sikit pasai budak yang ambik oder tu, kami oder 2 hidang tuk 3 orang makan setiap hidangan, sekali dia bwak mai 3 hidangan, 3 orang makan, jenuh nak perabih, sekali memang tak abis la, kami 9 orang ja. aku pun lupa plak, benda boleh kita kata tak mau,.


MENU





tomyam (tak sedap bukan thai stail)


mintak kalilan tapi mai kobis


yang ja yang sedap


mudak syuk beringus.. sian dia..


kena RM270!!!! mahai, dah la oder mcm tahik... kompom tak makan dah kat sini!!