Coti...

aku ni memang tak boleh dok rumah kalo cuti khen... sama la dengan en papa.. sabtu dok rumah mak, ahad, pagi tu sebenornye nak makan break1st MecD, dah kul 10.20am pun atas jalan lagi, hemmm dah lapo tengahari, gi carik nasik terus la... so, gi jusco, ingat nak ajak en papa makan stimbot, sekali dia tak ndok pulok...


tak da yang menarik sangat. tapi ni my dairy khen... layan cita bergambar ini ya... ^_^


en adam sedang sedap titot...

haip.. tengok apa tu???
oooo en papa curik dorayaki en adam ya...


mudak momot..


makan yang biasa. nasi goreng pataya special


aku. nasi goreng tomyam, sedap gak...


oh, ini tak pernah ku lepaskan..


ayam ni aku beli seko, sorang sebelah dengan en papa, beli tuk makan malam, jenuh ratah ayam..


we ^_^ luv u so much syuk mama..
mudak ticik & mama gemoxs...