Minggu lepas...

Hari sabtu makan kenuri kat parit buntar, sepupu mak aku kawin.

pic pengantin tak nampak sangat sebab pengantin jalan laju sangat (lapaq kot) kui kui... [farah jangan marah] tapi aku hanya dapat pic ni jek.. kekeke..


ahad, my SIL ajak gi main bowling kat BM, aku bawa kasut, tapi tak da mud plak nak main... jadi en papa & SIL 2 orang tu jek yang main, aku, makmetua, en adam tengok ajek..


en papa yang semakain tombam... :p

anak en papa yang sedia tombam

pn mama yang semakin gomox... aku suka gambaq ni sebab tak nampak badan aku yang macam ikan buntai tu... hahaha..

masa makan kopok leko, en papa lukis muka aku dalam pinggan dengan sos? cam aku ka (-_-") taik lalat tu ja yang sama hokeh..