Day 4

My son fever lagi, malam ok, mai pagi badan dia panas, selalunya lepas jam 2am... hemmm sayang mama, sianya kat budak busuk tu...


tengok la, tido ralit, masa nia aku ambil gambar jam 10.30pm, susu meleleh, dahi pun meleleh jugak... (susu tu aku lap dah ok, aku tak biarkan...)


semalam bagun kul 11.30pm, dia ek2, pas tu poo2 terus.. masa tu badan dia tak panas lagi... aku buka baju dia ja.. ubat aku tak bagi pun, dia dok merengek ja... tadi kul 7.30 aku bagi ubat masuk montot tu... nak mai keja pun kesian tengok dia..


semalam aku gi farmasi belikan paracetamol brand panadol, rasa strawberry. semalam dah bagi sekali.. harap makan ubat ni ok la... kesian dok tengok dia merengek, tu je cara nak bagi tau dia sakit..

pic-gugel...