Cita semalam 20/04/2011

semalam aku buat sambal sotong menjadi... aku suka!!!! napa suka sangat?? sebeb ni 1st time buat hokeh... wakakaka mudak pompuan tak reti masak, tapi kena masak...

yang best lagi sotong2 yang aku pilih ni semuanya ada telur.... sedap gilos, en papa pun poji.. hehehe... "memang melawan lah..." katanya...

lepak2 tengok tv, aku futung buah pelam yang bos en papa kasi, sedap, tapi mudak musuk ni dok tengok jek, sian, sekali aku bagi isap yang manis punya... dia punya nyot2 sampai tak mau lepas, dah aku tak nak kasi dia nagis plak.. cek oooiiii, cek tu dah la selsema, nagis sikit pun kuar air mata air idung.. hemmmm tak boleh la lama2, aku bagi dia minum air n main2 bagi dia lupa sikit kat buat pelam tu...
nah ambik...