Isnin, 10 Januari 2011

Esok coti!!!!


esok aku n en papa ambik cuti, checking untuk en Adam Amsyar yang ke 4 bulan... pas tu kami planing nak check mata aku & buat appointment sekali untuk operation.

kenapa mata aku? kepada sesiapa yang mengikuti blog aku dari dulu, kompom tau... kepada yang tak tau leh ke
sini. sekarang ni makin teruk, kedua-2 belah mata aku ada selaput yang timbul, malah kiri kanan mata hitam ada dan sudah mula melarat ke atas mata hitam... power spek mata pun dah bertambah, dalam pakai spek mata pun nak tengok orang kena buat mata kecik.. jenuh aku cam ni...

walopun ada yang bagi tau aku operation laser mata amat memeritkan+memedihkan mata, aku terpaksa harungi semua ni.. sambil operation tak leh pejam mata, air mata akan meleleh tak berhenti... aku memang rasa takut sanagt sbb aku ni jenis tak tahan sakit.. Ya Allah, Kau kuatkanlah aku...