Perangai Adam Amsyar

semalam en adam amsyar buat pengangai baru. hemmmm nak kena dukong je.. malam siang.. mangsanya sapa lagi, en papa la mangsanya. pas tu kalo nak bagi dia baring, alamatnya sebek + buat muka bodek suh orang angkat... hemmm en adam amsyar oooiiiii, sekarang ni tak pa la mak tok, tok wan, mak cik & mak su ada, nanti dah pindah tinggal mama & papa jek ok...
-
1 lagi perangai en adam amsyar yang tak berubah dari pas pantang, tido lena lepas kul 12.00 tengah malam. kalo dia tido kul 11.45pm pon, kompom sat ni kul 12 bagun. kenapa ek? ada benda ganggu ka? tak la kot no, sebab dia jadi macam dah terbiasa, sebab masa aku pantang pun tido kul 12 lebih.
-
lebih syok,+hepi+membunga dihati apabila en adam amsyar dah pandai gelak mengekek.. dulu kalo geletek buat herot2 muka & badan, sekarang main kat pinggang pun dah mengekek gelak, tapi kalo lama2 dia cepat tersedu..
-
tengok la muka budak musyuk yang sangat manja dengan papa dia...


time tiyak ja cari mama.. huhuhuhuhu... ya ya ya.. mama kan pandai pujuk...