makan

salam...
rabu lepas bawa en adam menbeli membelah n memakan (tapi dia tak leh makan pun)... masa makan kat piza, aku suapkan sikit mushroom sup, tapi bagi tawar sikit, kan masin sikit, tak sesuai lagi tuk dia. aku sebenarnya tak mai bagi, tapi muka dah majuk sambil ayaq liuq meleleh, aku bagi jugak...
tengok la mulut yang muncung tanpa putin....

nak snap gambo dengan papa, tak nak tengok kamera, papa umpan sudu sekali tengok bawah la.. kekekeke.. lawak la budak syuk mama ni...

dengan sapa ni? kelawarpompuan kah? kekekeke.. aku yang mcam serabai rasanya & tak sanggup nak tunjuk kat hampa gambar nih... disebabkan muka anak aku yang comey dan sedang begumbira so aku coretkan muka aku yang comey inih... santek kan.. siap kening terangkat sebelah uuuu....