Rabu, 12 Januari 2011

4 months...


11.1.11 pegi check en adam amsyar untuk 4 bulan. ketinggian makin menambah 6 cm dari bulan lepas. so sekarang tinggi adam 67cm. berat tu ja yang menurun. bulan lepas 6.7kg kemarin 6.6kg. berat ya dah turun, aku pun perasan bila dukong dia dah tak berasa 'hantap'. dan aku perasan juga yang dia kurang makan, BF pun kurang, sebab breast aku dah tak selalu cekang. mai 2 3 hari ni ja dia macam pulun minum balik. tengah malam pun minum, kalo tak jarang minum kekadang tak minum langsung time tido malam.
-
kenapa dia jadi macam tu? sebab dia dah suka isap puting pinring. aku ingat lagi masa pantang saja ja aku bagi dia try isap... tak mo pun.. siap luah sebab bila isap tak da susu.

ni bukti dia, masa ni en adam amsyar dah 34 hari. memang dia tak mau, so aku simpan je la...
-
ada 1 hari tu, aku dalam bulan 11 dia cam merengek ja. aku try bagi puting tu balik.. hemmmmm memang dia nak mengigit. tengok la gambar2 kat bawah ni....


masa nak shoot pic dia ari tu pun kena ada...





jalan-jalan sekarang memang kena bawa, nak tido malam ada dalam mulut baru tido lena... start dia iasap puting ni, aku perasan dia kurang minum susu. tambah sekarang dah pandai nak meniarap, lagi la dia kurang minum susu... tapi...............en adam amsyar tak boleh berenti minum susu mama hokeh!!!!
-
korang, aku nak tanya, puting piring ni leh pakai dengan jangka masa berapa lama ek?