Selasa, 4 Januari 2011

Coti-coti Penang 2010

Assalamualikum...

jumaat lepas kan PH, so kami, (1 keturunan en rahman) gi jalan-jalan penang. awal pagi kuar ingat nak pi bukit bendera, sekali tengok tutup da... depa tengah membaikpullih semula.. tak tau plak aku, ingatkan dah siap.

sampai ja penang, singgah roadwork... jejalan...

tengahari abah bawa makan kat restoran peladang... nasi lauk, boleh tahan gak, murah, kami makan 9 orang RM49 ajek...


bila dapat turun keta, adik2 aku ni besa la.. hawt taw...
bil, mak, kakak


ni, nasik aku...

en adam bagun titot dah, bagus anak mama ni... pas mama abis makan baru bagun..

singgah kat tengah2 tu, leh tengok permandangan ke laut.

en adam n makngah... manjanya dia ngan makngah...

mak & abah, romentik uuuuu...

tengok, kan i dah cakap.. abah nak sambut mak tu...

ada yang kata kami kembar, sebab pakai spek mata.. nampak sama.. tapi sebenarnya aku mat bulat, kakak bermata sepet dan aku muka bulat kakak aku muka bujuq...
so, disebabkan bukit bendera tok leh pi, kami pi taman botani la... pernah dengar? ni la tempat aku shoot dengan en jerry masa peknen dolu2...

kat sini la..

en adam amsyar kontrol macho...
en adam amsyar dah tukar baju, kami mandi kat taman botani tadi, disebabkan hujan, kalut2 la siap, singgah kat masjid dulu nak refresh badan...

tunggu apa lagi.. jom pi!!!

nampak? cop COMPLMENTARY? hehehehe...

bila masuk, ada ja mainan budak2, adam amsyar yang ralit tengok robot yang begerak tak berenti berjalan...

peace...

heloo sayang, puting tu tak mo lekang ka...

kan dah kena tarik puting...

en papa senang la sekarang sbb dah ada baby carrier khen... aku beli online RM58 ajek tau. aku tengok kat blog lain sampai RM80 pun ada.

en danis n en tok wan

tolak bang...



hujan.... lepak bawah bumbung jek dah fenat berjalan..


sempat jugak aku sambaq suar busha kat en adam amsyar 3 lai kat kedai abang kawan aku.. dapat %, kena RM20 aje, kalo kat online siap duit pos lagik... khenn..

betul2 kat tempat public + terbuka tak leh nak BF, kena makan susu lembu gak anak aku...
ondeway balik, kami sambut New Year kat atas jambatan Pulau Pinang, boleh cam tu?
DAY 2
abah bawa makan tengah hari kat gulai kawah. tak pernah aku makan, tapi 1st time pi, ok gak, sedap gak, gulai kawah pun tinggai suku kuali kawah. aku makan dengan daging masak kurma.. kami 8 beranak jugak makan, banyak gak adik beradik aku ambik ayam, aku, mak & abah ambik bayak daging, mai time bayar tau kena berapa? RM30 SAHAJA!!! murah gilo oooiiiihhh.. murah rezeki toke kedai...

sementara tunggu nak naik feri........
adik2 aku... cek ooiii pipi tu dah cokop kembong dah aih...
yeh yeh naik feri...



dah nak sampai


cantik pic abah & mak ni...
lepak kat area gurney




luv u en papa...

adik irah, adik doti (kema), aku, sista ayu... luv u all...

luv this pic...

cucu kembar mak tok & tok wan...

family pic...

hehehehe...


the end.....