Langkau ke kandungan utama

projek minggu lepas

peace be upon u... 1st sekali ayu nak ucapkan SALAM AIDILADHA... tak pe kan masih dalam bulan Zulhijjah... last week projek tak berapa banyak. ada la sikit. gambar yang ayu tak tempek, projek beso melibatkan mak, abah, kak, adik & my son, dani yang dok pi mai pi mai masa orang dok kalut punggah barang (anak kak :p) . projek bawa keluar semua barang dalam bilik, kosongkan sbb nak buh tikar sebab tu kena bawa keluar semua. pasang katil arwah tok ayu. katil besi ada 4 tiang. memang betul antik lah cuma abah dah potong kaki sikit sebab tinggi sangat.

raya tahun ni rasa macam biasa je ayu rasa, my`b bz dengan persiapan kawin kot. baju ni ayu beli sama dengan kakak masa raya posa ari tu kat fist lady, tapi baru pakai. baju ni saiz XL. tapi ayu PERASAN nampak badan ayu susut sikit :))
tudung ariani ayu oder kat kak akmar. memula ayu oder lain, tapi stok dah abis, so dia cari gak kat ayu warna coklat campur, tapi sayangnya tudung ni pendek sbb ni adalah anak tudung! ayu ingat pendek sikit jer... ngan baju kurung macam tak sesuai je ayu pakai. nampak ayu gemux. kalau pakai tshirt koler masuk tudung kat dalam, ayu rasa ok..
masa gi cari PS2 kat encek tunang, sempat lagi makan kat mc`d. tau makan apa? tentu la prosperity burger la... wahhhh memang ku tak sabar nak merasakannya... puas gilooo.. nah, encek tunang sempat snap gambar masa nak pi kat meja dia.. ish ish... kan dah tak boleh kontrol senyum tu.

ceyyyyyyy dapat PS2 merah uuuuuu
dan peberet ku ini tak pernah nak ku lepas kan :) kuat makan ke aku ni??? boley la...

Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…