Wedding - part 6 (reception)

assalamualaikum... sori yer.. lambat sikit memblogkan diri hari ni. ni gambar majlis bertandang pada 20.12.2009 di Sungai Bakap... Enjoy pic ok.. :D


pic ngan cahaya n tak da cahaya, masa ni baru pas makeup..

kompang dipalu, i malu...
perasan tak, pengapit pun baju sedondon u.. i suke...

kesian kakak kena dukung dani yang telentok titot...
kanan pegang camera tu photong untuk pihak majlis laki...

layan muka ayu yang giler2 itewww... muka kat rumah laki tak da yang semenggah tul... :p


nak tium bang.. mmmuuuaaahhhh...
my pengapit.. jangan tak tau masa gi rumah laki ramai yang berkenan...
pelamin rumah laki.. nampak agak serabut sikit kan.. tapi dalam gambar camera cap ayam je, tengok ngan mata elok... (hubby, jangan terasa apa2 k, i lap u)..
my luv family...
pic dari photog, naz


outdoor kat jeti pulau aman jugak, sbb rasa tempat lain dah x da.
dengan geng my hubby...