Majlis Akad Nikah- part 1

layan pic yer... yang ni je yang ada dulu. yang lain akan menyusul :D
bilik dan diserikan frame `cute` :p
sebelum makeup (masa ni kul 9am) & selepas makeup (masa ni kul 1.44pm)
petang dah :D , yang ni je ada pic kami bedua, tak sempat nak ambik gambar sendiri. semua ada kat azahary..

ngan watie yang sedia dari masa nikah sampai petang.. tq laling..
baju full pun tak da pic, ngan watie jugak yang ada.. kain ikan duyung, i suke u... yang bestnya masa tu kain ayu kena plit lagi 3 inci :) i lagi suke uuuu....