Wedding - part 1

salam all... meh ayu mulakan menenpek gambor wedding 19-12-2009 bertemakan putih+merah pic besa je. yang ada kat photog tak siap lagi...

ni pic PELAMIN. siyes ayu katakan yang aku tak janka langsung pelamin ayu ladi macam ni. mula ayu ingat besa ja, kerusi pun kerusi panjang besa ja. tapi bila siap pasang..... mak aiii!!! nampak vogeh uuuu.. suka sangat...



MEJA MAKAN, yang ni pun, nampak sweet aje ayu rasa. walaupun ayu tak dapat penuhi kemah makan dengan tanglong (mencari 3negeri x da huhuhuhuhu) dapat gak 5 bijik. tapi buh 3 ajer...

BILIK pilak. tirai katil still lagi pakai yang ayu nikah ari tu, cuma bawak turun n zam tambah sikit2... cadar tu nampak fesyen lama kan. memula ayu dapat warna putih, tapi disebabkan ada 'tompokan air kering' terus ayu suh tukar.