Wedding - part 3

henna ni ayu pakai 18hb malam (pagi dah sebenonya) kul 3am :( letih, mak pulak tengah buat sireh junjung.. sian kat mak... dah cuci sok pagi henna ukir tu tak terang langsung.. eeeeeee geram betoi...


makeup sebenarnya zam janji kul 11.30am. sekali sampai rumah aku 12.30, orang nak mai tengok pengantin tak siap lagi.. mengelisah Tuhan saja yang tau.. tak mau nak oush zam sat ni muka ayu jadi macam wayang cina apa pun x dapat. disebabkan zam pi makeup budak kg sebelah (tak suka dengan budak tu!!! dah la ambik katering aku, zam pun nak sambaq jugak!!!) geram nih.... tapi alhamdulillah hasilnya GOOD...
tengah pakai tudung.. wahhh ku rasakan kecumilan yang amat sangat masa nih... :p
si botak (zam), my photong (azahary), ikin (pembantu zam)
aku sukeeeeee
masa ni mak baru tengok aku, sambil pengang muka ku mak kata 'cantiknya anak mak...' wahhh bertambah kiambang la aku... cik puan pengapit pun qenyeh ja..

sambut encek somi..

abah
mak
my luv family...
baru nak time makan




lepas makan n sembang2 nak potong kek depan pelamin pulak.. sekali kek cepat cair plak.. :(