3 hari lagi...

assalamualaikum... tinggal lagi 3 hari tuk saya menghabiskan zaman bujang, begelar cik.. seronok ke alam perkahwinan??? disekeliling saya penuh dengan pelbagi cerita alam rumah tangga, tapi mejoratinya "perempuan akan tak berapa ngam dengan mak mertua!!" macam mana la aku nanti.. harap semuanya ok.. kena belakon ka? aku ni tak pandai sangat nak belakon, kalau tak suka, nak belakon qenyeh pun tak boleh dah.. rajin?? nooooo saya bukan seorang yang rajin, bagun pagi pun kul 9-10 (selepas subuh tido balik) mandi lambat (sebab saya suka buat kerja rumah dulu, sat ni tambah dengan peluh busuk masam). saya tak pandai masak, mak metua rajin masak lauk `sarat`. so tunang pun kuat makan nasi, tapi dia ni goreng telor makan dengan kicap pun tak pa, tapi tak sanggup la nak tengok dia makan macam tu. 1 lagi saya ni seorang yang cepat TERSENTAP!! tehegehkan.. tapi tu la azalinya yang family saya kata... buruk kan perangai.. ada lagi, saya tak boleh orang lain pakai barang saya dengan tanpa izin (kekadang kalo mintak pun tak bagi) eeeeeeee banyaknya perangai burukkkkkk. sebenarnya itulah sebabnya nak minta dok rumah asing dari mana2 family wahai tunang ku...


hari ni mood sedih sangat, semlam tak berapa boleh lelap mata, nagis??? rasa sayu & sedih teringat seseorang yang sama sedihnya dengan ku...