Wedding - part 7 (reception)

Malam 20hb tu ada Live Band, ala.. nyanyi2 la.. best gak. malam tu memang planing pakai baju betunang ari tu, nak sewa baju len duit pulak... & bila pk balik bila la nak pakai baju betunang tu lagi.. crown tu pun main letak aje, kalo tak kosong je nampak kepala tu... ramai jugak malam tu... dalam 100 orang ada kot... geng VOC abang loy, kataktua n naif mai jugak.. tq kepada semua yang hadir...

jemputan tehormat Dato Tam & Datin Waties... mai jugak no.. kena mai gak la, 19hb dah la mai lambat siang 20 pun tak mai.. seb baik mai jugak malam tu... kalo tak mau meraung aku....
sebelum begambar ni ada majlis potong kek dilatarbelakangkan lagu cintamu mekar dihati n siap ada bunga api lagi, sayangnya pix tu x da kat ayu... nanti photong dah bagi cd ayu tempek k...
hubby sempat menyumbangkan lagi peberet kami 'Sketsa Sebuah Cinta' wahhh i suke, tapi tak suke sebab masa hubby nyanyi tu katanya diminta isteri tersayang nak ke pentas, tapi masa tu dia pun tau kami hantar tam & watie balik.. tup2 dia hilang, tunggu punya tunggu dia kena tarik.. apa la depa tu, bukan nak bagi aku ada.. bila pk balik memang geram, dah la malam tu jadi macam2... malas nak pk.. tapi yang taunya aku sedih betul sbb tak dapat dok sepentas dengan hubby, adik beradik lain pun tak usaha cari aku...



BIL, kakak, adik2 yang turut hadir malam nak layan live band..
banner sponser dari photong...