Spongebob

Salam uols. ari tu aku ada beli baju tido spongebob kat en adam time gi ofo tesco. nasib aku ambil saiz 3t kalo ikut umo en adam 1t memang macam sarung nagka la nanti. semalam aku bagi dia pakai baju ok, seluar pun ok, cuma getah kat pinggang macam tak leh pakai lama (ketat) tapi sekarang ni masih ok lagi.

cumil sangat baju ni, tu yang aku rembat jugak.


elok-elok kan dengan dia...

hepi boy... always smile...