The Basket Shop

Akhirnya tercapai jua impian aku nak tanglung tuk besday adam nanti. carik kat gugel jumpa budak-budak bloger ada gak yang pi. kebetulan selasa lepas laki aku pi sana. tempat tu tak la susah nak carik (bak kata laki aku) tapi jalan bercabang, main dengan bas banyak, keta plak beduyun-duyun kat belakang. so dia park keta kat UO. akhirnya jumpa juga dengan bantuan aku kat opis (sambil tengok maps gugel)



kalo aku pi kompom boleh mereng. macam-macam aku nak.
kedai yang banyak barangan yang diperbuat dari rotan+kayu

cute



inilah tanglung aku, 20pcs tapi tak besar pun 1pcs RM3.60, aku ingat besar, ada kot 15inci. tapi ok la. nanti kita tambah dengan belon yer..

sempat en papa belikan mainan kat si kecik dia.. cumil, tak lepas dari tangan adam mainan ni.

sempat jugak singgah sogo beli baju kat si kecik jugak. mama punya???