Birthday preparation

sebenarnya tak sabar nak sambut 1st besday si kecik tu. (rasa macam buat preparation nak kawin dolu2 plak) menu dah dalam senarai (biasa je makan petang) deko ada la sikit-sikit.


tengok cupcake ni, cumil kan. rasanya ada ka orang buat cenni?

kawin dulu tak sampai hajat nak pakai tangjung ni, kalo boleh besday si kecik ni nak jugak aku gantung benda alah ni. rupanya ada kedai khas jual benda ni, tapi kat KL la, kalo en papa gi KL leh la beli. tengok la macam mana.

cake, ada 2 pilihan. kiri tu kartun kat bby tv, en adam amsyar sangat suka oliver & tulli ni. aku pun berkenan cake MU ni.. hemmm yang mana 1 pilihan???? fenin...

nak gantung gambar2, tak pun letah dalam bingkai gambar aku kawin dulu.



khas buat si kecik aku sorang ni...