sila buat muncung....

salam uolssss... sabtu ahad yang dapat jugak mengisi masa besama anak kus tershayang. petang tu en papa ke kenuri arwah, aku ber2 je ngan en adam, dia ralit main keta lip lap. punya ralit dia tengok tayar bawah tu berpusing, sampai mulut dia punya muncung... tak caya, tengok gambar yang sempat aku ambil ni.


muncung ni turun sapa korang rasa? aku ka en papa???? aku la.. memang aku akui memang aku kalo ralit apa-apa menti muncung cam ni. kawan-kawan aku kat sekolah dulu pun tegur.

bila panggil dia tengok gak kemera, tapi tak sheyum pun. terus tengok keta tu balik n buat mulut muncung.

sambung memuncungkan lagi mulutnya...



sampai ke sudah aku stopkan keta tu dari tayar berpusing. terus mai menyodoi kat aku minta susu.. kekeke...