s a k i t

Nak umumkan aku dah batuk 5 hari. dari makan ubat batuk cap ibu dan anak sampai la kemarin aku beli ubat mahai ni. harap-harap baik la..

tak sanggup dah aku batuk macam orang tua tak larat. sian jugak kat anak aku, time nyusu ja bila aku batuk, dia dari dah lelap mata boleh terjaga, en papa? oh dia abaikan saja, gempa bumi pun dia tak sedar melainkan anak kesayangan dia jatuh katil baru dia tersedar... adam pernah jatuh dari katil 1 katil jam 3.30am. aku selalu letak benteng keliling dia, tapi ari tu aku lupa letak kat kaki dia.... aku tekejut, laki aku terus bagun kalah spring tu.. memang tekejut gilos.. sori ayang mama... mama tak buat dah.. ok kembali cerita batuk, adam pun kena batuk jugak, kahak pun banyak, flu pun ada.. kesian la anak tona aku sorang tu, tapi sekarang nampak ok, sebab aku selalu sedut hingus dia pakai mulut aku...



mmmuuuaaahhhh... :*