9 m o n t h



Dah 9 bulan anak aku sorang ni. masa berlalu dengan cepat kan, dia dah pandai macam-macam. walaupun anak aku tak pandai merangkak lagi, sekarang sudah mampu duduk dengan baik. kalo tak mau apa-apa suka geleng kepala. herotkan kepala sambil pejam mata buat muka cumil. kalo dok dalam walker memang laku belari. mentang-mentang dia tinggi boleh nak trun off tekan kat tv. suka buka tutup almari berlaci (tambah kalo laci kat dapur, teman aku sambil masak). sangat manja. paling suka tengok babytv. sambil makan kompom kena tengok, pastu kalo gambar tak begerak siap la geleng kepala tak nak makan.. itulah anak aku...