m a n d i

Aku tak pernah letak pic anak aku tengah mandi dalam blog. dia memang suka mandi (budak memang suka main air kan) termasuk la anak aku sorang ni. petang kemarin plak, pas aku bagi mandi, kuar dari toilet terus dia teriak sambil tengok timba, oh no! sudah sangat suka main air..

layan pic 18sx my litter son. T_T



berus gigi kompom kat tangan, orang nak berus, dia pun nak berus jugak, pas tu masuk mulut.
abaikan 'anu' anakku iteewww..

sekarang ni, bila tengok kemera mesti senyum, pas tu buat muka cumil.. kekekeke... suka tengok kemera (like mama like son)