ending 2012

Assalamulaikum... hari ni last day 2012.. hummm banyaknya benda yang berlaku tahun ni.. ada manis ada juga pahit.... apa pun semoga tahun-tahun berikutnya lebih mengambirakan kami...

Alhamdulillah tadi pagi ai n en papa pegi ke Taska Permata Kemas untuk mendaftar Adam Amsyar... semuanya nampak berjalan dengan lancar... Harap Adam ok la nanti kat taska tu... nanti diorang akan atur adam ke toilet, jaga makan minum, tempat tido siap ekon lagi.. wahhh memang terbaik.... semoga Adam akan lebih ceria n ringan mulut ya sayang... 7hb ni baru mula, tak sabar nak tengok perubah Adam..


Sebenarnya Adam sekarang mengikuti terapi 'bercakap'... ai kena refer pakar kat Hospital Seberang Jaya, BM n Sg Bakap... memangdangkan Adam seorang yang masih belum boleh betutur ai ikut jer... mungkin ini adalah jalan terbaik... dan tujuan hantar ke Taska untuk dia becampur dengan rakan sebaya dia... mana la nak tau kan, mungkin lebih baik dari yang disangkakan...

Semoga 2013 Allah menambahkan rezeki buat kami sekeluarga... amin... bye 2012...