Na & Sahak Wedding

Assalamualikum...

Tanggal 15/12/2012, alhamdulillah kawan ai dah selamat dinikahi.. huhuhuhu sempurna sudah 4 sekawan dahulunya kemana jua bersama.... Tahniah buat Na dan Sahak ya.. depa ni 1 tempat keja, kenal pun kat tempat keja...

kay uols... layan picca kay...

 nikah time...

 sweet sangat dengan baju putih suci murni...

 sarong cincin time

 kiss time... emmmmm...


 we ols... sorang lagi tak datang.. time ni memang aku n wati tak bawak laki n anak, sebab sekejab je dalam 1jam setengah... so adam aku tinggalkan kat bapaknya...

Petang tu aku ada 2 kenuri je.. 1 kawan sekolah 1 satu lagi kenuri Na... almaklumlah Na kawin dengan orang jauh, so buat nikah n kenuri hari yang sama...

 serba hijau.. sangat cute.... suka sangat Na nampak cantik tau...

luv u my lil sis, Na...