Makan BUGERmbira

ssalamualikum uolssss... semalam ai buat buger... dah beli roti, daging abang ramlee pun ada, sayur sikit-sikit boleh la buat... ai en papa n adam memang suka makan buger okeh, sampai mmh buat stok kat rumah...
uolsnak try buat mcam ai tak?
Bahan-bahannya
 roti buger, ai pakai yang ni

 pas tu bakar. ai pakao kuali je pas tu renjis minyak sikt, bagi ada hangit2 sikit tepi tu baru wongi.. kalo ada planta letak la, ai tak letak sebab tak de, kalo ada mesti lagi wongi..

kat rumah ai ada yang ni je. kobis, tomato n bawang.. itu pun dah tebal buger.

 n ai pakai sos cili n mayonis. seasoning tu titik (2-3) kat daging buger tau bukan kat roti.

dah goreng.. ops telupa, itu ai letak telur. pakai sebijik bahagi 2, letak tengah.. tak pandai nak balut sebenonyer..


letak ikut suka korang...

 dah siap.. ai buat 3 biji

 ni ai n en papa punyer.. salad sampingan n totap lincin..

 ni adam punya.. salad tu dia paling feberet n habis dulu..

Alhamdulillah... habis dengan senyuman dari en papa..