JJD

Assalamualaikum...

Sabtu lepas gi sevis keta pejabat kat juru terus ke Penang nak je Jelejah Janji Ditepati kat usm.. ramai jugak.. tapi kami pi dah tengahari, panas lit-lit tau, kepala pun naik dz... nasib la ada payung..

ni adam masa sempat sevis keta tu, tengah main susun2 mineral water... main la adam oii... janji dok diam..


 kat kedai barang 1 malaysia... ni antara barang yang aku beli.... dah rasa coklat dia, emm boleh la.. sumi tu habuan adam, sedap jugak, rasa macam dulu2 plak...

 Dah tak larat nak jalan sebab panas, perut pun dah lapar singgah C4 sebab nak makan nasi briani n shusi..



ni nasi ai.. kalo gi C4 kompom makan ni or sizling.... sedap n kenyang, nasi tu kongsi dengan adam la... bukan ai makan sorang k.... :D